«Интернет-магазин канцелярии «Бизнес формат»

logo2

tel(044)230-6031
ks(098)722-4500
0
Ваш кошик порожній
Товари у кошику 0 на суму 0.00 грн Перейти у кошик Оформити замовлення Мінімальна сума замовлення - 300.00 грн
Нові товари
Засіб для миття посуду Чистюня 5л Лимон
Гель для миття посуду ...
Цена: 121.73 грн
Засіб для миття посуду Чистюня 1л Бальзам алое
Засіб для миття посуду ...
Цена: 31.95 грн
Засіб для миття посуду Чистюня 1л Лимон
Гель для миття посуду ...
Цена: 31.95 грн
Засіб для миття посуду Чистюня 500мл Яблуко
Гель для миття посуду ...
Цена: 23.48 грн

Незважаючи на те, що за вікном - високотехнологічне ХХI століття, канцтовари не втрачають своєї актуальності. Навіть глобальна комп'ютеризація поки не може повністю витіснити з повсякденного вжитку папір, ручки та папки. Стабільна наявність паперових приналежностей прискорює і значно полегшує робочий процес в будь-який конторі.

Все для офісу: як зробити правильний вибір

Розумова робота офісного працівника вимагає хороших умов, щоб можна було повністю зосередитися на своїх завданнях. Від комфортних умов безпосередньо залежить продуктивність праці будь-якого співробітника. Чекати від людини великих звершень можна тільки тоді, коли його робоче місце правильно організовано, а під рукою є всі необхідні приналежності. Як показує практика, ручок та паперу ні в одному офісі не буває в надлишку. Співробітники раз у раз перехоплюють їх один в одного, адже кожному потрібно вести документацію, мати матеріал для заміток і записи цінних думок. Товари для офісу відрізняються великою різноманітністю, тому, щоб зробити правильний вибір, потрібно виходити з особливостей робочого процесу в вашому офісі:

1. При покупці канцелярських товарів важливо враховувати профільність установи. Наприклад, якщо офіс займається проведенням тренінгів, вам необхідні фліпчарти, папір для фліпчартів, фломастери і маркери. У креслярському бюро не обійтися без олівців, циркулей і т.д.

2. Закуповувати продукцію слід, виходячи з кількості співробітників в вашому офісі. Якщо в установі працює трохи співробітників, їм не знадобиться велика кількість канцтоварів. Інша справа, якщо у вас працює багато людей. У цьому випадку варто задуматися про оптові поставки: надійний канцелярський магазин, з яким можна співпрацювати на постійних умовах, значно полегшить вам життя.

3. І, нарешті, запитати у самих співробітників про те, що їм потрібно. Опитування допоможе скласти своєрідний рейтинг необхідних речей. Важливо пам'ятати, що ручки, олівці та маркери мають короткий термін служби, а клей, папки, скріпки і степлери служать більш тривалий час.

Чому зручно замовляти канцелярські товари на сайті?

Незважаючи на всюдисущі інтернет-технології, канцелярію поки що важко уявити собі без паперової документації, кулькових ручок і простих олівців. Щомісяця будь-яка фірма чи установа поповнює резерви канцелярського приладдя. Тому на плечі офісного менеджера, відповідального за наявність канцтоварів, лягає відповідальне завдання по їх закупівлі.

Наш магазин канцтоварів пропонує вашій увазі:

1. Приналежності для письма.

2. Паперову продукцію.

3. Офісну техніку та обладнання.

4. Папки та системи архівації.

5. Штемпельну продукцію.

6. Офісне приладдя.

7. Господарські товари.

Можливість здійснення онлайн-покупки полегшує життя будь-якого офіс- менеджеру. Якщо раніше йому доводилося тягнути на собі важезні ящики з закупленими для всієї фірми товарами, то зараз все змінилося в кращу сторону. Досить тільки зайти на сайт і легко знайти всі потрібні для вашого офісу товари, ознайомившись з їх особливостями, характеристиками і відгуками покупців.Доставка важких ящиків із замовленням можлива прямо в ваш офіс. Вам не доведеться здійснювати тривалі походи по магазинах канцтоварів та тягати важкі в руках. При великих замовленнях вас чекають приємні бонуси: інтернет-магазин здійснює безкоштовну доставку при замовленні на суму від 900 гривень. Ми прагнемо до того, щоб наші товари зробили вашу роботу комфортною, приємною, максимально легкою і продуктивною.